påskledig

Några dagars påskledigt nu - behövs verkigen för min hjärna. Jobbat två veckor nu - inte illa.. och jag gillar jobbet bara allt mer =) Känns som jag hittat rätt, eller så har jag bara inte hunnit bli ivägskrämd av allt än så länge.. ; )

Har inte hunnit ladda upp bilder på min nya hårfärg.. men det ska fixas imorgon kanske om jag orkar =P Otroligt onödigt vetande. Ingen som bryr sig, jag vet men jag vill inbilla mig att ... Ja jag vet inte vad.. Hela mitt liv är en enda stor inbillning, en illusion...

What ever!

Saknar Umeå och mina änglar. Så skönt att höra en väns röst i telefon.. Känns som de inte är så långt bort då..
Saknar syster Yster och min Ängel Jossa =) Gör Umeå riktigt osäker utan mig nu i helgen =P
Starz o latte och Nachos...

Imorn blir det att handla påskgodis iallafall =P Kanske en sväng förbi godisfabriken runt hörnet ( det vill säga vid motorvägen ) Fattar fortfarande inte riktigt att vi bor så nära Göteborg =P Snacka om möjligheter - till ALLT =D Bara pengarna som fattas... =/ Men när lönen kommer SKA jag in till stan och SHOPPA =P Längtar efter så mycket =P

Sova nu


"Illusions never change into something real..."

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi jodå vi bryr oss annars hade vi inte läst bloggen;) Nyfikna varelser:)hehe

2007-04-06 @ 13:34:16
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0