Ny frisyr?

Vill klippa mig. Har letat lite förslag och dessa gillar jag:



    
Gillar luggen och färgen. Fast orkar man med en sån lugg? Kan bli jobbig efter ett tag men den längden..
                                          

 Gillar hennes frisyr också, ganska snarlika =)

    ALLTID lika underbara Reese =) VILL HA denna frisyr och hårfärg =D UNDERBAR!!!                       

 Här är hårfärgen jag menade förrut att jag ville ha när jag tonade håret =P Blev ju INTE den färgen.. men men.. =)


Kunde inte ladda upp bilden på den snyggaste frisyren som jag verkligen vill ha.. men här finns en länk: http://ww1.prweb.com/prfiles/2005/07/11/260770/tN_MelrozeJuly05.jpg

Får se vad det blir. Måste få lön först innan jag på allvar kan fundera på att lyxa till det men ett besök hos frisören =) Det händer ungefär var femte år i mitt liv.. Visserligen är det ju bara ett år sen sist tror jag.. så det har varit extremt ofta nu på sista tiden *he he* =)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0