Nice, very nice

Snart iväg till jobbet.
Sovit som en stock nästan hela natten.
Och jag vaknade Inte före klockan ringde =P Skönt att sova. Har också drömt en MASSA men jag kommer inte ihåg så mycket, har bara en sån kvardröjande mysig och skön känsla i kroppen. Härligt att få vakna såhär.. jämfört mot alla andra nätter de senaste veckan..

Har bestämt mig om håret nu i alla fall. Låg och funderade innan jag somnade ? det är då alla goda och bra idéer föds ;)  och då blev det självklart hur jag vill göra =)
Är kanske inte ett så stort beslut, det handlar ju bara om håret.. men det känns bra att ta ett beslut just nu oavsett hur stort eller litet det är. Det ger en känsla av att jag har lite koll på läget ? vilket jag Absolut inte har..
Mitt liv känns enbart som ett enda STORT kaos utan något stabilt what so ever?
Inga pengar, ingen egen bostad, inget stabilt jobb (vikariat i knappt 3 mån)?
Allting bara hänger löst och inget känns tryggt eller stabilt?

Nice Life!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0