Nervös

Börjar bli nervös inför intervjun imorgon. Har inte hunnit fundera över den så mycket förrän nu ikväll. Vilka frågor kommer och vad ska jag vara förberedd att svara på. Vilket intryck vill jag ge och vad söker de efter för person? Vad innebär jobbet i sig och vad förväntar dom sig av mig?

Miljoner frågor som vanligt.. Och pirr i magen!

Första problemet att oroa mig över är att hitta dit.. Jag och mitt kassa lokalsinne ? pinsamt dåligt =/
Sen får jag väl ta det som det kommer under intervjun och bara vara mig själv och svara så gott jag kan på deras frågor. Passar jag inte för jobbet så är det inget jag kan göra åt =) (positivt tänkande nu tjejen!) Å andra sidan kanske jag själv känner att detta är inget för mig.. (Det har jag visserligen inte råd med att tycka..) men jag kan alltid tänka så ifall jag inte får jobbet.. ; )

Ska ta en dusch nu tror jag, kommer nog inte orka imorgon.. eller så orkar jag inte nu ikväll.. Trött hur som helst! Kläder är ett stort problem också ? har Ingenting vettigt som är rent..=/ Snacka om att vara dåligt förberedd =/ *suck*

Natti natt!

PS Såg Uppdrag Granskning om "Fallet Louise"
Så hemskt och så fruktansvärt! Även om man kan se det med två olika ögon utifrån som socionom och som privatperson - så är det vilket som fruktansvärt!!
Man kan ju som socionom se och fundera över hur det kunde bli som det blev. Vad framkommer inte och vad står och finns mellan raderna? Men trots det så finns inget försvar för hur socialtjänsten hanterat hennes situation och hennes liv.  Rent ut sagt förjävligt!!


Kommentarer
Postat av: Peigi

Såg också uppdrag granskning... stackars stackars tös! Sedan satt jag och funderade, jag och mina fördomar... är de verkligen utbildade på den socialtjänsten? Det värsta är ju att det finns fler såna fall som louise i Sverige...

2007-04-13 @ 10:54:02
URL: http://peigi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0