Neird!!


                                       


                            



Så, de nya bilderna på mig. *Dork*
Dessa bilder fick mig att inse att det nog är dags att sätta igång med träningen igen.. Så imorse tog jag en joggingrunda. Och det blev nog den första och sista på ett tag.. =/ Ont i knäna =( Klassiskt nybörjarfel, jag vet.. Men jag är så otålig så jag vill ha resultat direkt - och det fick jag ju visserligen nu, dock inga positiva resultat.. men men.. En dag är bättre än ingen dag =)

Frukost och sen in i duschen. Ska på påskmiddag hos föräldrarna till de vi bor hos. Snällt och omtänksamt =)
Men vad ska man ha på sig? Alla mina kläder som ser någolunda ok ut ligger nedpackade fortfarande.. *Suck*

Fick en inbjudan till en kompishelg i Uppsala imorse också. Tyvärr jobbar jag så om jag åker så blir det typ en dag i Uppsala, och biljetterna blir runt 1000 kr.. Lite dyrt tycker jag, men det är kanske vad man får räkna med? Kanske är det bara jag som är snål ?? =P Vänskap kan inte prissättas, den är ovärdelig.. men är man utan pengar så måste tyvärr mat prioriteras före ovärdelig vänskap.. Uch vad hemskt det låter!!!!  Nej jag måste nog fixa detta på nått sätt..

Men först mat i magen för denna dagen. Morgondagen löser jag när jag kommer dit =P

//

Kommentarer
Postat av: Charlotte

ja, jag känner det samma.. Nu är det verkligen dags att börja träna igen. Springa ikväll kanske..? Kram :) Och Glad Påsk

2007-04-07 @ 16:01:02
URL: http://www.glammigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0