Just nu?

Jobbat kväll. Trött. Funderade på att gå upp tidigt imorn och motionera lite innan jobbet, men jag får se om jag orkar.. =/ Allt känns bara tungt och jobbigt just nu. Har varit riktigt hurtig och glad idag men det känns så falskt, jag är ju inte glad eller hurtig det minsta just nu. Känner mig bara värdelös och jag känner mig så kass på mitt jobb. Jag kan ju så mycket bättre. Är bara en grå skugga, patetisk och värdelös just nu.

Observera att jag skriver ?just nu?, för det är bara tillfälligt denna svacka intalar jag mig själv.. Det kommer snart gå över och jag kommer må bättre.. snart..

Det MÅSTE vara så!

Får ingen lön innan den 27 som det verkar =( Och jag och Tommy som har planerat värsta mysiga dagen på fredag. Hur kul är det att göra något om man inte har pengar? Visst kan man ha kul och mysigt ändå, men jag vill ju gå på bio och äta popcorn och äta gott. Men men, det kan vara lika mysigt att sitta här hemma med de andra och se film och äta chips =)

Nu läsa eller se tv och varva ner. Alltid lika nervöst att vara ute på gårdarna. Jag är ju inte social, vad gör jag där?? (Tvivlar på mig själv igen, som vanligt)

NAtti natt

*Håller tummarna Älskling för imorgon*


Kommentarer
Postat av: Caroline

Förstår hur du känner,tror jag, man är nog rädd och ovan för allt nytt, det blir liksom klart en omställning att flytta och jobba och inte bo i egen lägenhet. Det är tufft och man kan tvivla på sig själv. Men den Gunilla jag känner hon fixar det mesta, det vet jag! kram!!

2007-04-11 @ 01:43:56
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: Caroline

Förstår hur du känner,tror jag, man är nog rädd och ovan för allt nytt, det blir liksom klart en omställning att flytta och jobba och inte bo i egen lägenhet. Det är tufft och man kan tvivla på sig själv. Men den Gunilla jag känner hon fixar det mesta, det vet jag! kram!!

2007-04-11 @ 01:44:02
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0