Idag

Lugn dag idag, nästan för lugn så att det blev långtråkigt tidigare. Inget att se på tv och less att sitta vid datorn. Orkar inte läsa och träna orkar jag inte heller med all träningsvärk i benen sen igår. Men tiden att försvunnit snabbt idag ändå. Jag var en tur till affären och handlade mjöl och bröd till frukosten imorgon. Såg reprisen av Desperate Housewifes och snacka om spännande!! Glömt hur spännande det kan vara att se tv.. =P Började dock gråta lite på slutet, mycke känslor i omlopp inom mig just nu.. Smågråter lite titt som tätt.. inte så att någon märker det, bara lite för att ventilera allt inombords som jag känner och tänker. Finns inget som kan trösta mig heller, jag känner det jag känner och jag kan inte tynga alla andra med det. Alla har sina egna problem och deppigheter att brottas med här.

Just nu ser ungarna Bratz och leker som små vildar, skrik och bus! =) Såg Bratz med dem imorse.. Hm.. gillar dem inte.. Kan starta en hel debatt här om dagens kvinnoideal och om små flickor som ska se ut och vara på ett visst sätt osv.. men jag orkar inte engagera mig just nu. Jag stannar vid att jag starkt ogillar serien Bratz! Efter Bratz såg vi däremot ett barnprogram om hur motorer och bilar fungerar och det var betydligt mer pedagogiskt och politiskt korrekt =P Och ungarna gillade det med stort intresse också =)


Åh, det är Bianca Ryan på Oprah!! MÅSTE SES =D Verkligen älskar hennes röst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0