Ger upp

Jag ger upp! Ringt på flera lägenheter nu på morgonen men det är verkligen helt omöjligt att få hyra om man inte har fast jobb. Visst, jag förstår den policyn och det kravet? Men hur i H-E ska det gå till?? Hur många har ett fast jobb? Och hur tusan ska man kunna få ett fast jobb om man inte har bostad? Jag måste ju bo här för att kunna jobba här, eller? Och jag har ju ett jobb, det är ju lika mycket ett jobb oavsett om det är en fast tjänst eller ett vikariat. Men visst, jag förstår att de vill att man har en fast inkomst osv? Det är bara så frustrerande. Jag ger upp. Orkar inte med detta mer.Vårkänslor.. My ass.. Vår deppig till 100 % är vad som gäller =(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0