Egobilder

Åh.. några bilder kunda jag ladda upp =) Bara ego-bilder, vill inte lägga upp bilder på barnen eftersom man inte har nån koll på en blogg vilka som läser och så.  Så bara lilla jag =) Men en blogg är ju en dagbok och så EGO det kan bli.. ;P


 Observera benen - Orakade men ser liiite bruna ut ändå =P

                  
                         Ser lite solkysst ut ändå.. dock lite trött av all sol. Norrlänningen e int van detta! ;)


                                                            Liiite bränd på armarna men glad ändå =P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Störtskönt väder!
Skit också! Jag kan inte publicera något nytt inlägg på min blogg! Men så är det fredagen den trettonde också.

2007-04-13 @ 19:21:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0