Söndá

Mysig söndag. Soligt och höstigt =) Tänk vad fort det gå när hösten väl kommer. Poff säger det så är allt höstigt... Lite mysigt ändå. Krypa in i sitt skal igen, med tjocka stickade tröjor, mysiga tofflor och mörka kvällar i soffan med te och mys... =P
Mår ganska bra idag... Men det går upp och ner.. Har nog inte fattat än vad som hände. Deppigheten och tröttheten kommer smygandes... och plötsligt blir allt bara svart och man kan inte sluta gråta... =/ 
Sambons kompis sa idag, han har också hamnat i utbrändhetens träsk, Han sa att det tar minst lika lång tid tillbaka som det har tagit att hamna där... Undra när jag "hamnade" i detta, när började jag må dåligt??

Nej, inte för mycket tankar nu. Snart film på tv som bara Måste ses - Coyote Ugly =P

Lite bilder från dagens om varit =P  (EEGGOO....!!!)

              Dagens outfit =P
                                              En nördig pose dessutom på köpet ; )

              
Hm.. frukt eller godis...?     Helst vill jag ju ha NATURGODISET =P



           Mina söta benvärmare. Welcome to the 80's ;)


                  
Mystofflorna på....                     ... och mysa i soffan med en kopp te =)

Hade gôtt alla där ute =)

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Jag vet inte vem du tror att du är... men jag tror att du är en hel del! :)

Sköt om dig!

2008-09-30 @ 19:02:11
Postat av: Josefin

Kan du inte skicka till naturgodis till mig ;) Kram

2008-09-30 @ 23:57:59
URL: http://ihopeyoudance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0