Milkshake?

Hm.. så sugen jag blev på en MILKSHAKE!!!



Har tränat riktigt duktigt idag, och ätit helt ok  - nästan för lite till och med(!!) Jisses ; )

Hade tänkt äta mitt naturgodis (BEROENDE!) men middagen blev så sen och sen har jag inte varit sugen(!!???) Tog en kopp med Chai-te istället. Gott med soja-mjölk i och en dutt honung =P

Men nu känner jag att en milkshake hade varit gott... Har inte druckit en sån sen tiden i Umeå =P Jag o Carro var som galna i dem på Mc Donalds ; )

Ska hämta syrran på jobbet vid tio.. och Donken ligger ju på vägen hem.. =P

Nu sätter ängeln o jäveln igång igen.. Fajtas!!



Jag BORDE ju låta bli -
Men samtidigt - Jag VILL ju ha en och det skulle jag har ju tränat bra idag.. så plats finns ju eg på kalorikontot...
Och just nu ska jag ju inte bry mig om att räkna kalorier osv... Och det vore ju sååå gott... ; )
Och jag behöver ju släppa på kontrollen och Våga Börja Leva igen.. ; )
Och visst vore det lite busigt att köpa en milkshake kl tio på kvällen =P

*Ha ha* Snacka om patetiskt liv man lever.. När det mest upplyftande och spännande som händer en lördagkväll är diskusisonen om man skall dricka en milkshake eller inte... =P

Jisses =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0