Jobbig dag


Jobbigt att vara jag idag. Känns som det enda jag gjort är att gråta (för minsta lilla sak..), sova och ÄTA...



Tröstäter som en galning. som tur är tvingar syrran me mig o träna sen halv åtta... Kanske lite av hetsätnings-ångesten ger med sig?!?

Ska jobba imorn igen. Magknip och andnöd.. Blir så stressad av tanken bara. Vill bara lägga mig ner och sluta finnas.

När ska man få må bra igen?
Få vara glad?

Jag är så trött på att vara deppig nu. Orkar inte gråta mer.

Och detta underbara Humör som jag har, min oändliga tålmodighet ( I R O N I S K !!!) Jag vet inte vad man skall göra med den.. =S
Är som att bo med en sovande björn som vaknar av minsta lilla... Jag kan Explodera...
Antingen exploderar jag i irritation och ilska eller så exploiderar jag i tårar...




Snacka om labil personlighet.. =S



Kommentarer
Postat av: Tess

Vill att du ska veta att jag tänker på dig vännen min. Saknar dig!!!! kramar om massa / Tess

2008-09-24 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0