borde...



Borde gå ut med Hercas-Percas.. men ORKA!!??

Det är ju så M ö r k t... och så k a l l t... *brr...*

Vill ju ligga i soffan, bara dega ihop och slippa bry mig...
Vill Inte
Orkar Inte...

Men jag borde ju...

Kan man bara slippa finnas? Slippa allt ansvar och alla borden??

Är en dålig dag idag,,,

Bröt ihop på jobbet, stortjöt inne på toaletten efter fikarasten... Pinsamt =/

snacka om psyk.bryt.. =S

Nej, kanske borde gå ut ändå.. Röra på döfläsket.

Gått upp 2 kg sen i måndags. Knäck det om ni kan. 2 kg upp på en vecka..
Det ligger hårt jobb bakom kan jag lova. Hårt ätande och svullande av GODIS, kakor, MUFFINS och diverse tårtor och snask...

Jisses =S

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Inte är det svårt att gå upp 2 på en vecka, det gör jag varje vecka.xD

2008-09-22 @ 20:53:13
URL: http://sellsve.nu
Postat av: bitte

fin bild

2008-09-23 @ 11:01:08
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0