städat

                                                         

Orkar inte skriva så mycket idag. Har städat och tvättat hela dagen känns det som... 
- verklighetsflykt?-
Ska börja jobba imorn =/
Har nog inte insett att dagarna gått så fort, att det redan är dags att gå tillbaka...
Är så rädd.
För vad vet jag inte riktigt..
Antagligen är det nog mest rädsla för att inte klara av det, att jag bryter ihop eller misslyckas totalt...

                                             

Men än så länge är det Onsdag - och jag är stolt över mig själv idag-
ett stort framsteg!! Jag Har Städat!!
Jag har gått hemma i flera veckor nu men inte ens orkat röra en städpinal... Det har sett förjävligt ut.. men jag har inte ens märkt det...
Men nu känns det som om jag börjat se världen och omgivningen igen..
Och det känns SÅ skönt =D
Och att jag dessutom hade ork och motivation nog för att orka städa, *duktiga jag* =)
                                                


Jag har nog inte tidigare insett hur dåligt jag mådde.
En av cheferna sa det till mig i måndags med när jag hälsade på på jobbet...
Jag är verkligen tacksam att hon puschade på mig då och fick mig att våga sänka garden osv.
Det är nog henne jag ska tacka delvis för att jag blev sjukskriven på heltid.
Ska komma ihåg och säga tack till henne nån dag =)

Som en kompis sa: Ingen kan nog förstå hur det är att vara utbränd om man själv inte upplevt det.. Och nu förstår jag verkligen vad hon menar. Det går inte att förklara hur man mår och känner, ingen förstår det. Och tur är väl det. Det är absolut inget man vill förstå! tro mig!

För att citera Mia Törnblom " utbrändhet är SÅ ute!" Hon sa att det är mer Inne att vara självsäker och glad 2008 =) Och det tycker jag låter bra!! =D

Något annat minnsevärt hon sa var vad en kompis till henne sagt " Om man står med en fot igår, och den andra imorgon... Ja då pissar man på IDAG!!"..
Hur underbrat sagt är inte det!!

Så nu ska vi stå med båda fötter idag och njuta av nuet - tycker jag =)

... och det skall jag göra med en välförtjänt kopp varm choklad =P

Hur ska Du göra?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0