Gbg


Tisdagen i Göteborg:

Åh Mia var helt underbar!!! Vågade dock inte ta kort under föreställningen - och sen efteråt var det ju SMOCKAT med folk som skulle köpa bok och få signerad. Jag hade ju tänkt ta med med min och be henne signera den, men det är ju helt sönderläst.. ; ) och sen glömde jag den såklart... Så det blev inga kort på henne =( Men föreläsningen och upplevelsen var hysteriskt kul och fantastiskt givande och inspirerande!! =D

Lite kort :

                      
Hade tänkt ha mina nya            ... Så det blev klänning ist..
snygga jeans på mig,
men Ouch, vilket fetto!!

                               Middag på Subway!! =P

                   

Väntar på syrran, ser ju helt skräckslagen ut.. ; ) Gbg är läskigt ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0