gårdagen

Min dator har blivit helt knäpp. Internet funkar knappt alls =(
Blir galen!!!

Gårdagen blev ok trots allt. Började som värsta depp- och ångest dagen men sen så blev den bättre =)

Skönt att få vara deppig för att sen kunna vända det sen, att inte fastna "där nere" i det svarta helt och hållet som förrut =)

Läkaren var ok. Jag ska börja jobba på torsdag igen, på 25 %.
Var upp en sväng på jobbet också efteråt. kände att jag var tvungen att gå dit för att se att det inte är ett helvete.. utan att det kanske kan vara ok att återvända till "Ångestens hus"...

Ok, visst jag fick en stor (!!) klump i magen så fort jag klev in i byggnaden.. men den mattades av lite när jag träffade arbetskompisarna =) alla blev så glada och överraskade att se mig.. så lite av nervositeten försvann.. =)
Var dock helt darrig och svimfärdig när jag gick därifrån.. gick som i en dimma.. kommer knappt ihåg något nu efteråt, mer än allas vänliga leenden och deras omtanke =) Så snälla =)

Var iväg och tränade igår och det var skönt. Mota bort lite av alla jobbiga känlsor.
Sk iväg nu tolv på spinning. Gillar det inte alls egentligen men det var Videospinning så det kan vara skoj  - hoppas jag =)
Så skönt att få svettas lite. Och det sägs ju att träning har samma effekt som mediciner på depression så det är bra att jag tränar - i lagom mängd tänker jag =) Vill helst slippa vara "beroende" av piller.. men minst ett halvår sa läkaren att jag måste äta dem...

Nej, soffläge nu ett tag och sen ut i höstvädret för att cykla *brr* till spinningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0