Fredag

Dagens planer:
 (ja jag älskar att göra listor.. blir så fint och organinserat.. sen om jag följer dem är en annan sak.. ; )


* Morgonpromenad med hunden (i regn och rusk *brr*)

* Frukost : gröt eller musli m vaniljfil *mums*

* Baka muffins till festen ikväll... Skulle gjort det igår.. men jag Somnade kl halv åtta... =/

* Titta på en lägenhet (Äntligen!!!)

* Äta sushi på stan med älsklingen !! ÄLSKAR sushi - och min älskling ; )

* Fixa iordning mig för festen ikväll... Party Party!! =)

* Handla vad som behövs till middagen

*  .. sen får vi se vad som händer =P


Oj, klockan redan nio??
Dags att ta tag i denna dag... Fredag och massa planer. Bra träning för lilla mig .. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0