smörkola-likör=D

Lördagskväll:

Blev ingen Rosa Panter... Likör 43 var ju DYRT.. =/
Hittade dock en annan ny likör som kommit , med smörkola =P Supergod ; )

Åt pizza till middag - evigheter sen sist!!! och det var gott =)
Sen svepte jag några mjölkdrinkar med nya likören teichenne... SÅ musigt.. ; )



dock var magen inte sen med att reagera... =S Ser ut som jag är gravid eller nåt... *ha ha*
kort kommer imorn.. ; )

Så jag fick lugna mig lite med alkoholen och mjölken.. dricker vatten en stund istället.. och mumsar naturgodis - inte heller bra för magen.. men GOTT =P

Övrigt idag då??

Kanske inte så intressant att veta men...
Jag och syrran var och tränade imorse - DÖDPASS =s Vi var helt slut.
*Föööööölååååått....* ; )

                          Ja jag lovar, jag är sååå ledsen syrran... Titta bara =P

Sen strosade vi runt i de nya lokalerna på Hälsostudion - så snyggt och fräscht  =)
Gjorde ett kroppssammansättningstest och det såg ok ut =)
Måste bara hitta lappen från när jag gjorde det sist och jämföra.
Är väl procent muskelmassa som är mest intressant att se om det är skillnad =)
Och kanske fett procenten med.. ; )

Sen fick vi göra en hudanalys =) Coolt =)

Sen iväg med syrran o henne skille och kolla på deras nya lägeneht - SÅ snyggt kök!! Vill också ha... =P

Sen till Hälsostudion igen med min älskling som gick med - så nu kan vi träna tillsammans =D
Han fick en snygg jacka - och jag en cool MP3 =P
Jag borde ju få provision eller nåt av Hälsostudion så många som jag har värvat nu =P *hi hi*


Snygga jackan fr Hälsostudion, sån som älsklingen också fått =)

Kommentarer
Postat av: Nettan

mmmm.. .ondskefulla du... Jag kommer inte kunna gå imorn, har träningsvärk nu, en dag efter och kommer vara död imorn =P dom får ju ett gott skratt på jobbet iaf =P o de var helt klart värt det!

2008-11-16 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0