lite allt möjligt

Idag:

Japp, idag är en stor dag ; ) Alla som är coola vet vad det är för specielt med idag... ; )
För er andra kan ni kolla in detta.. ; )  Wrath of the Lich King


(gammalt kort på Ior... men sååå söt =P

Övrigt:

teatern igår var helt ok. Middagen innan var toppen =D
Jag åt en lax oxh skaldjurpasta som var så mumsig, med lite sting.. ; ) Hängde sen med en tjej på jobbet hem. Blev bjuden på årets första JULMUST!!! Så Gott!!! =D Hon och hennes kille spelar också wow så vi snackade lite innan jag kröp ner i soffan för att försöka sova. Ringde dock älsklingen innan och pratade lite... ; ) sov ganska ok ändå =) Vaknade bara några gånger =)
Var dock svinatrött idag... =( Var fullt upp på jobbet med.
Hade sista samtalet med psykologen - så nu är jag helt på egen hand igen.. =S läskigt...

men nu kan jag faktist se tillbaka och ändå se att jag utvecklats och lärt mig en massa av allt som varit... =) Känner mig som en ny människa, en ärligare och starkare Jag =P

 Är kanske inte där än.. men på god väg... ; )

Träning:

Träningen har fått stå tillbaka några dagar nu. Måste vila upp mig (och fylla på fettcelllerna med godis...) igen... ; )
Är så grymt sötsugen hela tiden.. Me dte är antagligen för att jag är så trött. kroppen kämpar för att få energi till att vakna till igen...
Får  se om jag orkar nån jogg imorn.? =)

Fyndade så bra igår.. (Ja jag vet jag ska Inte shoppa... men jag kunde inte låta bli... igen... ; )
Var in på Interpsort i Borås - och där hade de utförsäljning av massa underställ =D Precis det jag letar efter!!
De hade tröjor från Crafts till tjejer.. men inga långkallingar.. =(
Men så hittade jag ett set från ett annat företag... så det fick bli dem istället =P
Hon i kassan sa att de var ok för nybörjare som inte springer så ofta, men att de inte var lika bra som Crafts... men för det priset så duger det till mig =)

 (www.kellogs.se)

Nu måste jag bara hitta kläder att ha utanpå.. Fattar inte riktigt det där med löpning och kläder... men jag lär väl lära mig den hårda vägen.. ; )


Nej, nu blir det soffan och tv igen. Kanske en liten skål glass till och med.. =P

Kommentarer
Postat av: erica

jag var helnöjd häromdagen då jag lyckades kränga på tightsen ovanpå craftsstället.. ;-) har inte heller löst klädproblemet på vintern men michelingubbevarianten var ganska så skön faktiskt..

2008-11-14 @ 07:36:37
Postat av: G

ha ha.. ja jag får nog testa nån sån variant.. ; )

2008-11-14 @ 15:19:47
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0