tidig morgon

God morgon =)

Sitter häroch mumsar äpple. Vaknade vrålhungrig och kunde inte somna om när sambon klev upp. Så nu sitter jag här och gruvar mig för att å utanför dörren... *brrr* Skall leta reda på mina fula regnkläder.. har förlagt mina fina regnkläder =( så nu får jag nöja mig med de fula.. Men spela roll egentligen - huvudsaken är ju att de funkar, är funktionella menar jag ; )

Dessa skulle jag inte säga nej till ; ):

                                 (jennys klädskåp)


Läste en lite rolig arikel om mat som gör en glad =P Så tänk på en  vindruva om du känner dig nere.. ; )
Jag blir nog mest glad över glass och choklad ändå tror jag.. ; )
Lite konstigt dock att avokado och lax skall göra en mindre glad?? Liksom blomkål?


Här är något som gör mig GLAD iallafall... ; )  mums 
Tänk att få mumsa på detta ikväll framför tvn.. ; ) 

                                 


Nej nu ska jag leta r'ätt på lite mysiga träningskläder och en varm tröja. Skall bli BodyBalance med syrran =P
Har "tvingat" med henne på ett pass nu kl 8 - Känns lite taskigt.. Hon är ledig idag... Men jag lovade henne att det skulle vara värt det =)
Om inte annat får jag väl bjuda henne på en glass, eller kanske den där chokladbrownien.. ; )

Nej, ut i regnet och blåsten nu... *hutter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0