morgontränad

Balancerad:

Så skönt =)
Sitter här nyduschad och i fina härliga kläder =)
Ska ut på stan med syrran och ta en fika - en välförtjänt fika ; )

Vi har varit på ett pass BodyBalance - Hon är stenhård hon som har träningen men det är sååå skönt efteråt =) 

Jag och syrran fick dock en kommentar efter passat av tränaren:

Hon: " är ni gymnaster"
Vi: "Eh.. nee.. "
Hon: "jag tyckte det såg så ut under passet"...

Hm... Hur ska man tolka det.. ? Vi tog det som en stor komplimang och svävade på små moln ut därifrån.. fnittrandes.. ; )
Systrarna Andersson, Gymnaster?? 

                          

Tänk om jag kunde fortsätta och träna så här även efter att jag börjat jobba helt igen!! Tänk vad skönt det vore.
Måste skaffa ett jobb närmare hemma!! =)

Som det är nu tillbringar jag nästan 3 tim/dag på en buss när jag jobbar. Tänk vad mycket annat skoj man skulle kunna göra med den tiden!?

Ja ja det är ett senare problem. I mars kanske jag kan börja söka nytt jobb. Just nu är all fokus på att bli frisk och kunna jobba heltid igen...

Nu måste jag rusa till bussen =)
Vet precis vad jag vill ha på fiket... ; )

Återkommer =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0