Måndagsjogg

Joggat igen =)

Skulle ha vilodag idag.
Kändes underbart, kroppen känns lite sliten, eller iallafall knäna.


Men så pratade vi om Göteborgsvarvet idag på jobbet... Jogging-ångesten kom lite smått krypande...

Vet att jag inte skall ersätta jobb-ångesten med nån annan ångest nu... Jag försöker vara uppmärksam.. lovar =)

Hur som helst:
När jag kom hem från jobbet och skulle ut med hunden så kände jag att "Ja jag kan ju lika gärna jogga lite lugnt med honom" =) skönt när orken och motivationen finns =) Gäller att passa på dessa dagar.. snart kan de vara förbi... =)


Åt en banan vad tolv så kroppen var lite svältfödd vid tre-tiden när jag gav mig iväg i blåsten.. ; ) men ändå så var det så skönt att jogga.


Tog bara en kort runda - bäst att sluta när man ligger på topp =P


Avslutade med några sega sit-ups - kan knappt räknas.. ; ) men de känns iallafall =P


Nu ska jag sätta mig i soffan med stickningen, en kopp varm choklad och vänta på att sambon kommer hem så jag kan får M A T nångång.. ; )

Jag har tänkt göra pasta och köttfärssås - SÅ Gott!!! *kurrar i magen* ; )

Fast mest av allt skulle jag ju vilja ha sushi.... =D

Ååååååhhhhhhhhhhhhhhh......................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0