joggat *pust*

En joggingtur och en STOR portion havregrynsgröt senare:

Japp. Jag tog mig ut, efter mycket om och men... på en första joggingtur. Har inte sprungit sen i somras... Jisses ; )

Först hitta passande kläder.. det är ju KALLT ute nu!!
och sen hitta en mp3 som funkar att springa med...
och sen bara att hitta alla saker till Herc- som självklart ville med =)

Men.. till slut så tog vi oss iväg =)

Men jag fattar verkligen inte hur jag skall orka springa 2 MIL!!! *ha ha*




Men det var ju grymt skönt efteråt =) Tog en snabb dusch och sen blev det min älskade havregrynsgröt =D Har dock börjat äta sylt igen till gröten - onödigt socker - men det är ju bara sååå gott.. ; )

Nu väntar jag på att syrran skall ringa. De skulle åka och hämta den nya bilen (Ja robban har köpt en så cool Bubbla!!) så jag ville åka med dem dit =P

Sen att jag har en stor självisk baktanke med det, det ska vi inte nämna.. ; )

Men det är så att på hemvägen åker man förbi Godisfabriken... och där har de svinbilligt NATURGODIS!!!! och jag ska ha MASSOR!!!! =P
Det är ju Fredag och då får man äta godis, eller hur.. ; )

Sen ska ju jag och syrran träna Bodypump, om vi hinner tillbaka tills dess =)
Så jag kommer verkligen förtjäna lite gotta ikväll.. tycker jag =P

Godis räknas väl som "mat" ??... ; )

.

Kommentarer
Postat av: Kate

Good for you!

Jag tror inte att jag skulle palla att jogga när det är kallt, det blir kallt i halsen på mig och så blir det väldigt obehagligt.. :S



Havregrynsgröt låg jag och fantiserade om hela morgonen och gjorde i ordningen den så den var perfekt.

Skulle bara hälla upp mjölken när jag insåg att det fanns ju ingen mjölk.

Har aldrig provat gröt utan mjölk förut men så farligt var det faktiskt inte.. :)

brukar ha honung på eller färska bär om jag har ngt alls, har även provat med linfrö men man blir ju trött i munnen som skam.

Vad brukar du ha på din eftersom du inte brukar ha "onödigt socker" på? :)

2008-11-07 @ 11:36:38
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0