Barnvakt =)

Sitter och väntar på att bustrollen skall komma.. =)
Skall vara barnvakt tills imorgon =) Ska bli spännande. 5 år och 7 år är de... och värsta energiknippena =P

Var och tränade BodyPump imorse. Missade den ju igår så jag fick kompensera idag istället =) Var skönt!

Mumsade massa naturgodis igår... Hade köpt typ ett kg.. =S mene fick "bara" i mig halva ungefär,,, så resten står i skafferiet och lockar... ; )

Får se vad det blir ikväll.. Ungarna ville baka så vi kanske gör nån paj eller muffins. Eller varför inte chokladbollar?? Det har jag ju varit sugen på jättelänge!! =D

Annars blir det nog bara godis, popcorn och massa bus... ; )

Till middag funderar jag på Pannkaka. Det gillar v'äl alla ungar =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0