Sova


Så var helgen slut - igen =/ Jag skulle behöva minst en vecka till ledig för att känna mig utvilad. Två dagar är ju ingenting!!  Helgerma är alldeles för korta!!
Det var en jobbig vecka den som var... Men så är det väl att jobba. Denna vecka som kommer nu kommer bli etter värre känns det som. Den mest stressiga veckan i månaden om man jobbar på ekonomi i socialtjänsten - alla skall ha sina pengar och det finns knappt med tid att hinna med alla besök... Men det är väl det som är utmaningen.
Problemet är att jag vet inte om jag vill ha denna utmaning. Funderar mycket över mitt liv just nu, och vad jag vill med det.
Meningen med att leva och allt sånt där =) Vad vill jag med mitt liv och vad vill jag jobba med. Vad gör mig lycklig?
Såna där fina mysiga frågor som kan hålla en vaken en hel natt och skapa panik och ångest - som om jag inte får tillräckligt av det från jobbet... =/

Hur som helt har jag inga svar, och magkänslan skiftar från dag till dag, liksom panikångesten i bröstet...
Men saker och ting har en tendens att ordna sig för eller senare så jag hoppas på det.
Hoppet är ju det sista som dör heter det ju =)

Nu nanna kudde =)

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0