Vuxen?

image60


gjorde det där testet, måste följa trenden =P Var ganska skoj frågor. Några lite kluriga att svara på så jag gjorde testet två gånger men svaret blev detsamma. Bara att acceptera sin ålder antar jag ; )

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?


Första gången blev svaret:
Din vuxenpoäng är: 20.2
Din ålder borde vara 37.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Andra gången blev svaret:
Din vuxenpoäng är: 18.6
Din ålder borde vara 34.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Och domen på båda gångerna lyder:
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

Och tipsen är:

Tips på saker att göra för att få mindre poäng

  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Hm, dricka öl kommer jag aldrig göra, åka till Hultsfred hade ju varit skoj nån gång men inget jag känner för just nu. Flytta ihop med kompisar JA varför inte, om vi delar på en stor herrgård så är alla mina vänner välkomna att flytta in.. ; )
Mina krukväxter är obefintliga och skulle jag ha några skulle jag döda dem alltför snabbt =/
Vad gäller bilen så använder jag den bara när jag måste och jag åker faktiskt tåg ganska ofta =) VAd gäller Kos åker jag Gärna dit, men inte för party utan för kultuen och historien i landen =P OCh ICA-kort är en självklarhet!! Aldrig att jag skulle missa rabattkupomgerna =P

Men jag ligger minst 10 år före vilket inte är illa =P Ser det inte som något negativt med tanke på att jag KÄNNER mig som 16 fortfarande.. ; ) Känns bra att veta att jag kanske trots allt är lite "vuxen" och inte alltför barnslig =) känner mig som en bluff som jobbar som socionom *he he*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi visst var det litet filurigt test;)?

2007-05-14 @ 23:14:52
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: GimGim

hi hi.. ja det var lite småskoj =) Borde tvinga Tommy att göra det så kanske vi är skulle vara jämngamla.. ; ) eller så visar det att de är verkligen han som är en 20 åring . eftersom jag tydligen är 30-åring..=P

2007-05-15 @ 09:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0