Nervös... igen

image47


Arbetsintervju idag för ett sommarjobb. Hoppas på att jag får det, trots att jag sagt att jag inte är redo för att jobba som enhetschef, jag är för mesig och inte alls chefsmaterial. Men ett sommarjobb som enhetschef skulle nog egentligen göra mig gott =)

Angående mitt tidigare gnäll om att jag ångrar att jag tackade nej till Lss-viket inser jag nu att jag vill ta tillbaka det. Det slog mig att om jag hade tackat ja till det jobbet och sen i augusti fått veta att jag skulle få tjänst här som fältare, ja DÅ hade jag ju ångrat mig tusen gånger mer och verkligen blivit ledsen. Så att jag är lite småvelig just nu, det är ju småpotatis egentligen =)

Ikväll blir det en liten utflyttningsfest hemma hos de vi bott hos. Blir tacos och sen lite vin och cider skulle jag tro ; ) Jag behöver verkligen få lite vin i knoppen så jag kan börjat slappna av. Bra att säga så som Fältare som ska jobba förebyggande mot alkohol.. *he he* men jag är ju faktiskt liite vuxen nu så jag får dricka vin en fredagskväll även om det är för att slappna av =) dessutom behöves det nog om vi sedan skall köra kareoke.. =P Jag kan verkligen INTE sjunga!!! =P

Dagens tips: Yoghurtdrinken Lassi från Emmi. SÅ Grymt god! =) Köpte den med jordgubbsmak och Oh My God vad god den var =P

Funderar på att sluta ännu tidigare idag än jag tänkt så kan jag åka till lägenheten och fixa lite mer. Har intervjun kl två så jag hinner ju plocka lite i alla fall. Å andra sidan är det ju skönt att kunna jobba in några timmar idag så kan jag vara ledig en heldag nästa vecka och verkligen satsa på att fixa och dona. Just nu är det bara kaos! Och skruvarna till vår säng är verkligen borta!! Trodde jag hittade dem när vi flyttade ner men det var tydligen fel skruvar =/ Måste ju ligga en förbannelse över denna modell av sängar. Syrrans sängskruvar försvann ju också till deras säng när de flyttade. Fattar inte! Måste finnas nån skruvtjuv som snor dem! Så det dröjer ytterligare några nätter innan vi kan sova i vår lägenhet. *suck*

Måste dessutom köpa en massa nya saker. Jag var nog otroligt less när vi flyttade och lämnade en massas nyttiga saker kvar.  Vi behöver alla sorters rengöringsmedel, allt är så skitigt! Vi saknar tvättkorg, besticklåda, diskställ, hyllor till badrummet och mera. Sen så är det ju massor av andra saker som jag vill köpa. Såg en sån fin hylla man kan ha på balkongen att ställa saker på. Sen vill jag ha massa nya växter och blommor, och blomlåda till balkongen och ? Ja massor av nya saker =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0