Grattis mamman =)

image46

GRATTIS alla blivande mammor!! =D
Livets små mirakel... =)
Men nog är jag avundsjuk som bara katten ; )
Men vänta bara, snart så kommer även jag ikapp.. =P

I övrigt så flyttar vi idag. Hämtade nycklarna igår så idag ska flyttlasset gå till Jasmingatan =)
Har ett kalas inne i Gbg att närvara på också, om vi hinner =) en kille som fyller 2 år.. tro jag vill dit..;) Bebisar!! =P

Tackade nej till ett jobbvik igår som LSS-handläggare.. Kände jobbigt att tacka nej =S Men anledningen att jag tackade nej är att jag vill  satsa på att jobba med ungdomar, det känns mest rätt just nu och eftersom jag känner så så vill jag satsa fullt ut =) Korkat av mig kanske men nånstanns måste man bestämma vad man vill med sitt liv och sluta vela. Som fältare har jag som det ser ut nu chnas till en fast tjänst till hösten och det är vad jag vill satsa på. Därav mitt Nej till LSS-handläggare. Nu hoppas jag bara jag får något sommarvik från juni till augusti. Annars spricker ju hela min plan!!
Känner mig dock ganska korkad som naivt tror att jag får en fast tjänst... Men So what?? Alting ordnar sig alltid förr eller senare =) Ibland till och med bättre än vad man hade trott - se bara med vår lägenhet. Vi hade ju aldrig kunna tro att vi skulle få en sån fin och bra (men DYR) lägenhet här nere och ett förstahandskontrakt dessutom.. =)

Läser en bok som håller på att förändra mitt liv, eller iallafall mitt sätt att tänka.  Handlar om självkänlsa vilket jag tydligen har noll av. Skrämmande! Men som sagt håller den på att förändra mitt tänkande och det är så skönt! =)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0