svarta sommarnätter??

image74



Ledig ikväll, känns konstigt. Men jag jobbar imornkväll istället så det kompenseras antar jag. Skulle lägga mig för en timme sen men vi har sett avsnitt av Supernatural så jag vågar inte lägga mig ensam.. =S Mörkrädd? =/ *huvva*

Sover över hos de vi bodde hos innan. Har ätit tacos och druckit ett glas vin så ingen tanke på att köra hem inatt. Gjorde mig ett litet glas med vaniljvodka och coca cola tidigare ikväll ? Verkligen farligt gott =P Kanske kan sova gott inatt trots alla läskigheter på Tv ikväll? Jag är så lättskrämd!

Fått hemtele, internetmodem och fått tv-kanalerna fixade idag. Känns skönt =) Några problem mindre att ta tag i på måndag. Skönt när saker och ting ordnar sig =)

Vad mer? Hm.. inte mycket. Fortsätter förtränga min hemlängtan men det börjar bli svårt.. =/ Pratade med syrran i Ume ikväll. Gu vad jag SAKNAR henne!!! :`( Pratat med J i Arjeplog också. Jobbigt att hon är så långt borta =( Jag insåg nog aldrig vad jag gav mig in på när vi flyttade? *Hemlängtan* Men min tanke och tröst är att vi bor kvar här så länge vi trivs och har kul =) Sen flyttar vi hem igen!!

Jag insåg igår att, herregud hur ska jag orka med en sommar med SVARTA nätter??? Det blir ju mörkt här på natten och det är så deprimerande. Hur ska man kunna fira midsommar när det är SVART ute?? Herregud! Det är ju inte sommar! ! *suck* Jag vill ha mina ljusa ljuvliga och härliga sommarnätter när solen aldrig går ner =)  En sommar utan ljus är ju inte en riktig sommar =( Hur ska detta gå??? Jag vill åka hem! NU!! =/

Men men.. inget att göra åt nu. Bara att go with the flow och se hur det blir. Får hoppas på ljusa och soliga dagar istället och inga fästingar (låt mig inte starta att prata om de kräken!!).  Det kan bli en bra sommar också, vem vet.

Ska försöka sova nu.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0