Hemma!!!

Varit hemma i norrland några dagar. Så underbart skönt!! =) Men semester skulle jag inte kalla det.. ; ) är helt slutkörd så det känns nästan skönt att komma hem och få ta det lugnt .. men bara nästan =P Har hjälpt syrran att flytta in i huset och däremellan försökt hinna med att träffa kompisar och släkt =) Den enda jag inte har umgåtts med denna veckan är min sambo..  lämnade av honom i söndags och hämtade upp han igen på fredagen.. Däremellan har vi knappt ens pratat i telefon.. Så det känns skönt att vara hemma igen så jag inte glömmer hur han se ut.. =P

Lite bilder hemifrån =)      





        Sissi nere vid ån =)            




                Vy mot sjön        
                                                 och in mot huset 
                                                och trädgården           
            

                             Nere vid ån

                             Pappas fångst för kvällen

             


                            
Mammas äppelträd som hon är så stolt över =P 

Kommentarer
Postat av: Peigi

Himla fina bilder :o)

2007-08-18 @ 22:28:59
URL: http://peigi.blogg.se
Postat av: resepinglan

Hej!
Fina bilder du har tagit! Och tack för titten inne hos mig och kommentaren! Det värmde:)

2007-08-21 @ 11:19:57
URL: http://resepinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0