Vi ger inte upp =)

Börjar kl ett idag men lik förbenat vaknar jag tidigt. La mig visserligen tidigt igår också så det är nog normalt att vakna vid åtta =) Känns bara som jag vill igång och jobba så denna dagen försvinner. Ska jobba till nio ikväll =/  Jag är verkligen ingen kvällsmänniska. Hellre upp till jobbet tidigt och sen hem från jobbet så tidigt som möjligt =) Men nu är det som det är. Känner mig dock inte det minsta laddad för att umgås med folk och vara social ? och det är det enda som jag måste göra idag. Vilken dålig människa jag är =(

Mår dock lite bättre än igår, en svacka bara. En lite större vårdeppighet än vanligt bara, det går över. Sommarvädret kommer till helgen och jag ska ta en tidig helg denna vecka. Kanske lite sol och värme kan skina upp mitt sinne? När jag mår så här så funkar ingenting. Jag har ett jobb att sköta och visa hur bra jag är, men det känns omöjligt när jag känner mig som jag gör. Jag är värdelös och orkar inte med mig själv.

Allt är bara skit! Har dessutom snart slut på pengar. Mitt sparkapital inför flytten är så gott som slut och det är länge till lön. Fattar inte hur mycket pengar som man konsumerar under en månad =/ Visserligen har vi ju flyttat, och Tommy har ingen inkomst alls, så det går ju lite pengar. Men nog hade jag räknat med att det skulle räcka lite längre.

Ja ja.. om det inte ordnar sig med bostad och pengar snart så kan vi ju alltid flytta hem. Vi chansade och försökte, det var lite spontant och lite friskt vågat och vi trivs jättebra.. Men allt är kanske inte menat att bli i livet..

Men en sommar ska vi väl klara av hoppas jag. Än ger vi inte upp. Jag behöver bara få tillbaka min glädje och min mening med att kliva upp på morgonen.. Allting ordnar sig alltid, på ett eller annat sätt.. förr eller senare =)

Vi ger inte upp. Det sista som dör är hoppet =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0