Välkomna =)

Japp detta skall bli min nya mat och träningsblogg.

Där ska jag skriva om min träning - förhoppningsvis - och om massa mat som jag älskar =P
God och nyttig - Förhoppningsvis ; )

Hösten 2007 gick jag upp i vikt, och vid jul vägde jag 65 kg och strl 40 var nästan för litet. Jag gjorde en ansträngning, gick med i Viktklubben på Aftonbladet och gick ner 15 kg fram till maj 2008. (började i januari -08).

Sen sommaren var jag högenergisk, både med träning och med jobb... Vilket resulterade i att jag gick in i den berömda väggen i augusti.
Detta har gjort att jag börjat gå upp i vikt igen...
Mat och träning har inte varit så prioriterat... =/
Men nu börjar jag må bättre och tänkte ta tag i min hälsa och min vikt igen....


So Here We Go...!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0