Före och nu..

Ok. Första steget tagit. 
Var och tränade BodyPump igår. Grym träningsvärk idag.. =/
Åt som en kratta igår, eller iallafall inte som jag borde.. Inte regelbundet, dåligt med bra näring och sen avslutades kvällen med MARÄNGSVISS... illa illa.. Men men.. det är bara början. Små baby-step så SKA jag nå målet =P
Rom byggdes ju inte över en natt... ; )

Jag VET ju att jag kan, bara jag vill.. Och Viljan finns inte riktigt än, eller motivationnen kanske det är som saknad?
Därför lägger jag nu upp lite kort... DET borde ju få igång motivationen..
   
Detta är jag NU, oktober 2008.
Är framför allt magen som jag vill träna bort. Sen får gärna armar och rygg snygga till sig lite =P


                                                            
                                                    
                                              


Och detta är sommaren 2008:
målet jag vill tillbaka till. Handlar om 3-5 kg.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0