Höstdag =)



                                                   

Har fått order om att HA ROLIGT... Skratt läker inombords sa min psykolog.. Så jag fick order om att ha skoj och SKRATTA mycket =P Känns som en bra hemläxa.. =)
            
                                               

 Frågan är ju Hur Har Man Roligt?? I lekparken hade man ju skoj som liten.. Så jag stannade till där på promenaden.. =P Och jag måste Erkänna.. Jag hade helt och hållet glömt hur roligt det är att GUNGA =P *hi hi*


                                                        

Fler tips på att ha skoj? Saker som kan få en att skratta?? 
Jag Behöver MASSOR av bra tips.. För min hjärnan är på noll just nu.. Jag vet inte vad jag ska hitta på.. =/ Hur sorgligt är inte det??


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0