Dagens skämt

Julstressen är igång. Just nu har jag övergett julklappsinslagningen för en annan stress - Vad ska man ha på sig?? Julafton är ju ok att ha lite mer mys-mys på sig för då är man hemma med familjen och ungar och  hundar lär ju dregla ner en.. ; )
men sen annandan är det utgång - liksom på nyår och då kan man inte ha samma kläder på sig så jag måste ju ha TVÅ uppsättningar lite finare kläder - och just nu äger jag inga såna kläder som jag kan ha!! NAckdelen med att bli lite "trivselviktig"... Man måste införskaffa sig en helt ny garderob vilket man (=jag= absolut inte har råd med just nu =/ Dessa kilon ska ju bort efter nyår men som syrran sa - det är ju ingen mening med att börja kämpa bort dme nu innan jul. Julen ska man ju njuta och må gott och äta allt mumsigt ; )

Ett exempel på min frustration över kläder. Min klänning från förra året som jag älskade, den är typ en deci för liten för att kunnas stängas... Jag skarttar åt det nu men jag tror det är en försvarsmekansim som döljder min gråt.. ; ) Jag emnar, jag tyckte ju jag var tjock förra julen.. Vad är man inte då nu??
Ja ja.. whatever.. Jag må vara tjock men jag är ganska söt ändå ; ) eller iaf min gosemage. Och min sambo älskar mig ändå med eller utan några extra kilon =P

                  

Ovan: Jag december 2006

Nedan: Jag December 2007 samma klänning

             

Kommentarer
Postat av: Emma

mm,jobbigt med det problemet. själv vet jag avd jag ska ha på mig båda dagarna. =) hoppas du hittar nå med...ser ut som du får hänga in klänningen i garderoben igen...lite synd för den va jättefin ju! =) ha en bra tisdag! =)

2007-12-18 @ 06:19:24
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma

ja,verkligen jag tycker hennes nya platta är jättebra!! =) jag är glad för hennes skull. videon finns på min blogg nu. =) ha en bra tisdag

2007-12-18 @ 16:45:47
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0