vill inte, orkar inte

Sitter och dricker te. Mår piss - igen.
Ska till läkaren idag. Har knappt sovit alls inatt. Massa mardrömmar - varit konstant jagad av något farligt, spungit barfota i snö hel natten *brr*...
Inte alls så mysigt =/

Ja jag fattar ju vad det handlar om.
STRESS!!!
Förstår ju att läkaren inte kommer sjukskriva mig på heltid längre, Att jag Måste börja jobba igen.. =S
och jag är livrädd för att gå tillbaka till jobbet...

Men samtidigt fattar ju min hjärna att det är enda alternativet, jag kan ju inte fortsätta gå hemma i alla evighet - och ju längre jag är hemma dessto svårare kommer det att bli att gå tillbaka till det jobb jag hatar...

Så Ja, det är lika bra att ta tjuren vid hornen och börja jobba som en vettig människa igen...
Men jag är verkligen SÅ Rädd!! =(

Jag Vill INTE!! Orkar Inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0