Fredag

Fredag:

Jo jag lyckades överleva träningen imorse. GRYMT skönt =) och skoj. Har dock varit SÅ trött resten av dagen.. Min kropp är inte riktigt redo för mina planer tror jag.. Men men.. Baby-steps så.. ; )
Får sova ut imorn istället.

Ikväll är jag fylle-chaffis till sambon. Han är ute med jobbet och bowlar så jag lovade att han fick ringa när han ville hem =) vad gör man inte för kärleken =)

Är hemma i soffan istället. Syrran o hennes sambo kom förbi med räkor och massa gojjs.. Så trots att jag ätit en megamiddag (matlåda från frysen.. Jippie!) så tryckte jag i mig en räkmacka... Oj Oj .. ; )
Önskar de hade ringt innan jag hade ätit min onödiga och tråkiga middag.. Men men.. man kan inte få allt här i livet =P
Fick ju ändå i mig en macka iallafall =P
Min mage är inte den som bangar ur när det vankas äta.. på gott och ont.. =S

Nu snart, när mangen lugnat sig lite och fått smälta chockmiddagen.. så skall det ätas MARÄNGSVISS..

Ja ja jag vet.. Inte så smart när jag har tränat idag.. och när jag siktat in mig på att komma igång med hälsomaten igen...
Men.. det är ju ändå Fredag.. =P
Och dåliga vanor bryts inte så lätt.. inte över en natt iallafall... =P

Lite bilder från idag:

                    Träning på G...        

                
Efter träningen, Ny och fräch =P
Tog kort även innan duschen.. men inget jag vill visa upp.
Fattar inte att Daller magen kommer tillbaka SÅ snabbt..
*Huvva* ; )



          
                   Puss ... och smile =P
                   Nice mössa or what!? ; ) 

Solig höstdag: 
                                      
                                         Påväg hem från gymmet...

                     
                                         Promenadstigen...


                
  Poserar lite...          En Katt!??! Eller bara löven...?        Gladfis =P


                      
                                       ... Och så leeer vi... 

                                         
                                          Mysss... ; )

            

            
                                    Promenad

Dagens outfit:

                                 
Äntligen fått min jacka från Hälsostudion =) Grymt skön =P

                       
               Jeans som gäller idag

                              och så en skällande Percas.. Hungrig som alltid ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0