One of those days..

Söndag kväll:

  Stickade klart min halsduk ikväll =)
skönt!! Började lessna på den ; )Började på vad som skulle bli en sjal men efter några varv får jag anse mig besegrad av ett bångstyrigt garn så det blir ingen sjal denna gången heller.. Men SNART.. snart så ska jag få till hur man stickar en sjal.. =)


Åt god middag med pasta och sås idag.
Mumsigt. Sen ikväll blev det film och Marängsviss... Gudomligt gott.. och som vanligt åt jag alldeles för mycket =S Jag kommer bli SÅ fet!! Börjar bli lite orolig faktiskt. Är så sjukt sockerberoende att jag får abstinens om jag inte äter godis. aHft sån huvudvärk idag.. Helsjukt!!


 Känner mig som värsta SVULLO-GRISEN!!
LÄngtar efter att TRÄNA.. att jogga och att svettas riktigt.. Men jag ORKAR verkligen inte. Jag orkar inenting. Inte ens promenaderna med hundne orkar jag med. Blir korta 10-20 min promenader bara =( OCh värre är det när dte regnar.. *Brr* Stackars vovven =/
Men tröttheten ska ju gå över efter någraveckor, inte bli värre.. så jag hoppas det är övergående. Måste verkligen komma igång med träning igen. Snart 2 veckor sen sist och jag känner mig helt förfallen... *suck*


 Nej, nu blir det tilbaka till soffan och stickningen. Ser en film på fyran och sen hlavtolv (Yeah right att jag är vaken då!!) så vill jag se Supernatural. VÄRLDENS bästa serie, lätt!! =P

God natt alla söta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0