Dags för förändring =)

För att slippa allt bloggande om viktångest, matnojjor och träningspanik..

...så har ja startat en ny blogg om det.

Så denna blogg skall inte handla om något sånt längre =)

Kropps- och mat-nojjor är Inte kul att läsa om.. och inte ångest heller =/

Jag vill att DETTA skall vara en GLAD och positiv blogg, där jag skriver när jag mår bra och är glad.

Jag har deppat och hatat mig själv tillräckligt de senaste åren, gråtit allt för mycket och verkligen varit olycklig  med mig själv.. Ingen tackar dig för det, snarare tvärtom, sparka gärna på den som redan ligger..

Så dags för nya friska tag oh nya mål =)

Dags att MÅ BRA!!! =D

(Försöka iallafall.. ETT steg i taget som sagt... )



Kommentarer
Postat av: sara

men giggi...så får du INTE må, du är ju en toppenbra människa, och vi saknar dig superduper mkt, det finns nog ingen som är så snäll som du!!! och på ett bra sätt, inte så där dumsåvemsomhelstkangöravaddomvill snäll!! utan bara bra snäll=)

så det så!! kram kram

2008-10-17 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0