fest igår?

Lördagskvällen:


    
Kvällen började med pizza... med efterföljande koma.... ; )

                         
                              Smaskiga likören =P

  
Drink m smörkola p mjölk =D
Mitt älskade naturgodis... =P

´Söta systrar ; )

       
En vanlig kväll hemma hos oss... fast syrran burkar inte sitta bakom Robban så ofta...
Hon hade bara lite känslor som behövde utlopp efter en Gulsch... ; )


   
Och här är min mage... efter några mjölkdrinkar
Kan man annat än skratta ... `Jisses!!
nedan är min mage imorse... bara för att dementera alla gravid-rykten.. ; )

   

Min mage har varit bra ända sen jag blev sjuksskriven. Ja dricker ju varm choklad varje kväll utan problem plus äter jag ju mjölk till gröten på morgonen...
men det kanske var kombon mjölk o alkohol som fick magen att flippa.. eller så är "Magen" tillbaka ... =(

Ja ja.. Min mage styr mitt liv och lever som den vill.. Bara att anpassa sig.. ; )

 Får vara glad för den tid som den varit glad och mått bra =)

Min söta lilla mage =P

Kommentarer
Postat av: Nettan

En mycket trevlig helg har det varit! =D hi hi va söta vi e! =P

2008-11-16 @ 22:14:21
Postat av: Annelie

Men du, jag tror att de flesta "magar" är lite störda. Jag ligger hemma sjuk o tänkte pigga upp mig med godis, dålig idé kan jsg säga... mkt dålig idé. Nej den bara svullnade upp o jag ville kräkas (gjorde det dock inte för allas info..haha...). Sen var jag iväg i lör o käkade färsk frukt, vad hände då? Jo ballongen till mage svullnade upp igen, ant var det frukten lr fisken till lunch. I don´t get it, vad är dens problem eg?! =(

2008-11-17 @ 10:50:37
URL: http://anneliiies.blogg.se/
Postat av: Emma

Jäklar vilken skillnad det blir! Jag är också laktos intollerant. På morgon känner jag mig smal, senare under dagen kan jag känna mig som världens tjockis. Förstår nu att det kanske finns en förklaring! Laktosen och fel sorts mat! Inbillar mig jämt att jag går upp i vikt av typ ingenting! :P Härlig blogg föresten :)

2008-11-20 @ 20:13:30
URL: http://www.metrobloggen.se/emmal88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0