Part 2

Klädprovning:

Hittade några coola klänningar på Cassells =)

     
                        Kanske något inför nyår?? =)

                                
Hittade en sån underbar-fin-skön-måstehanuKappa.... SÅ söt =P
Den är mörkgrå.. blixten sabbar färgen helt =/



     
                  Hittade lite på Gina Trico också =P

Varför hittar man alltid en massa saker på rea när man är PANK??!!!??


 Taste it Cafe

Efter allt klädprovande så var det dags för fika igen.. Behövde SOCKER =D

        
Syster helt slut av allt spring....
...men med lite kaffe så piggnar hon till igen... ; )


  
Jag och min UNDERBART goda smarriga och helt gudomligt goda Blåbärs-Smoothie!!
smakade som att dricka nyplockade blåbär.. ; )
en ny favorit!!
Måste testa PinaColada nästa gång.. =P



 Snow-boots

Och.. ja jag erkänner.. jag kunde inte hålla plånboken stängd trots att vi inte har några pengar... =/
Fy skäms!!!
Men jag var bara Tvungen (??) att ha dessa... ; )
Och priset var underbart passande också.. ; )
Blir mindre snask denna vecka istället.. ; )

Nu är det bara att vänta på snön... =P

      

        

  

.. hemlängtan....

.

Kommentarer
Postat av: Jo

Du har ju hittat jättesnygga kläder idag!! men de är ju som vanligt att man aldrig har råd :/



har inte sett Narnia än, tänkte kanske spara och se i helgen istället :)

2008-11-11 @ 18:57:30
URL: http://ihopeyoudance.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hohoo vilka tjusiga klänningar, sitter grymt på dig... spec den i mittem, den får min röst... =)



Har förresten utmanat dig i min blogg nu =)



Kram

Annelie

2008-11-11 @ 22:47:25
URL: http://anneliiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0