Göteborgsvarvet =S

Herre Jisses!!

Ibland ska jag nog hålla min stor mun stängd.. ; )


Har sagt sen vi flyttade ner att jag ska springa Göteborgsvarvet.. men det har inte blivit av... Så i år lovade jag att jag ska springa det 2009.

Men sen så blev det ju som det blev nu i sommar/höst.. Sjukskriven och nere på botten... Fanns inte en tanke på att anmäla mig..

Men så såg jag att igår torsdag var sista anmälningsdag (typ) men Jag Har Inga Pengar!! Sjukpenning och massa andra faktorer gör att jag är helt pank =(


Ja ja.. tänkte jag.. Lika bra det.. Inte orkar jag springa 2 mil .. osv...


Men sen så kommer några av Änglarna i mitt liv... Mina 3 underbara vänner =)


Får ett gulligt litet mail att de anmält mig till loppet (!!!) och betalat... =D
(TACK!!!)


Så... Nu skall jag springa 2,1 mil den 16 maj!!! *Gaaaaaahhhh!!!!!!!!!!*

; )


Skräckblandad förtjusning tror jag detta kallas.. paniken i bröstet.. ; )



Så nu är det väl bara att börja jogga igen då... *brrrr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0