Vill Inte Städa!!

Lördag!! Underbart!!  - om det inte vore för att jag måste måste måste städa en massa.. Få sån ÅNGEST!!! Vet inte var jag skall börja. Känner bara alla "måsten" som tynger ner mina axlar, jag får verkligen svårt att andas och känner paniken komma krypandes... Jag vill verkligen inte städa!!!

Ja jag vet det handlar nog eg inte om själva städningen (om man nu så här på lördagsmorgonen skall vara lite analyserande och psykologisk..) Nej det handlar om den enorma stress som är på jobbet och allt som jag inte hann göra klart igår innan jag slutade. All den stressen hänger kvar, plus all stress jag känner inför att jag måste träna och äta rätt för att inte gå upp i vikt igen nu när jag är nästan nöjd... och .. ja.. Allt som allt så kanaliserar jag till att Jag Inte Vill Städa!!!!
Jag vill SLAPPNA AV , softa i soffan och Få Ta Det Lugnt!!!!!!

Men jag ska F Ö R S Ö K A att göra både och.. Ska ta en promenad med hunden (Han bokstavligen flåsar mig i örat just nu för han vill gå ut - Mer stress, stress, stress...)
Sen skall jag dammsuga - sambon dammsög igår men vår kära vita hund har lagt en ny vit matta av hundhår över hela lägenheten...  han fäller som en galning!!!
Sen får jag se om jag orkar mer.. ; )

Återkommer kanske..=P


Kommentarer
Postat av: Lizette

Tackar!

2008-05-17 @ 10:04:25
URL: http://zettan.blogg.se/
Postat av: Jana

Tack så mycket! : )

2008-05-17 @ 11:04:41
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0