Söndag

Unnade mig nya jeans igår =P
Kändes bra! De är lite tajta - men det skall jeans ju vara, eller hur? ; )  dessutom är jag ju bara van vid de gamla som jag har och som de flesta är lite för stora för mig nu. Känns konstigt att ha byxor som sitter bra igen ; ) Snacka om lyxproblem =P


Idag unnade jag mig också en sak, mindre bra dock. Drack en kopp kaffe latte nyss, och det bara för att sambon kokade en kanna kaffe och jag har gått och längtat efter en latte i evigheter nu.. Min mage klarar inte alls av kaffe så jag kommer att få lida för detta. Jag gillar inte kaffe egentligen - men med massa mjölk och socker så är det riktigt gott.. Ja jag vet att det inte kan räknas som kaffe alls.. men Gott är det ; ) Kryddade med lite kanel dessutom. Blev ju som en hel efterrätt nästan ..

image242

Skulle vilja ha en mjukglass idag med. Jag har börjat att tänja på gränserna riktigt rejält de senaste veckorna. Har man väl börjat tillåta sig glass och godis så är det svårt att sätta stopp och säga nej sen.. och jag har verkligen fallit dit, djupt.. Äter utan begränsningar nästan varje dag..

Och det syns på vågen. Min viktkurva går som en berg-och dal vana upp och ner!!!
Har dock kört stenhårt med träning den senaste veckan så jag hoppas det visar sig på vågen imorgon så att jag kan komma tillbaka på rätt spår igen. Det MÅste det!!


Men jag är ju fullt medveten om vad jag gör för fel och vad jag måste göra för att fortsätta gå ner i vikt.
Men just nu känns det inte lika viktigt. Just nu känns det viktigare att leva livet och må bra =)
1 kg hit eller dit spelar ingen roll, bara jag känner att jag är glad och mår bra =)


I veckan är det Vårruset - hur det nu skall gå.
Jag har joggat 5 km tre gånger sen jag anmälde mig.. Bra planering va ? ; )
Men jag känner att det får gå som det går =)

image241


Kommentarer
Postat av: Caroline

Heja heja dig:) Tror på dig! // Caroline

2008-05-07 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0