Nya kläder - till slut ; )

NU!!
Nu har jag, till slut tagit mod till mig och beställt mina kläder. =D
Hade lagt upp dem på en sån "önskelista" man kunde ha.. men jag vågade aldrig trycka på "beställa"-knappen. dels för att det blev D Y R T.. och vi har inte gott ställt.. =S
Men även för att de flesta plaggen är i en oroväckande liten storlek.. jag kan aldrig tro att jag kommer kunna ha de där kläderna... Men vågen verkar tycka annat.. så jag får väl lita på den då.. ; )


Ett litet urval av vad jag beställt till sommarens glada semesterdagar... ; )
     

Beställde även lite till hemmet =P Inte bara nöjen.. ; ) Stengods, så snyggt! Måste bara inreda om i köket så det passar mitt .. ; )
Tyckte de var så söta =) Och nu när vi blir fler i hushållet så kan det behövas lite nytt =)


Har ätit min frukost efter promenaden - fullkornsvälling (med massa kanel i) och hårdmacka med messmör, ljuvligt gott efter en KALL promenad. Var så hungrig att jag brände mig på tungan när jag skulle dricka av vällingen.. Så går det när man är glupsk och girig.. ; )


Nu kl 10 är det tvättid och sen skall jag ta promenaden till affären och köpa min saknade mjölk och frukt!! Går inte att leva en dag utan.. ; )

Undrar var sommaren tog vägen?
Imorse när jag var ut var jag tvungen att vända tillbaka och ta på mig mössan - Jisses vad kallt det var.. Nästan så man får skämmas, norrlandstös som man är.. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0