Min lördag! - med sviss..=P


Ska inte gå in på hur min vecka har varit. Den är över nu och jag vill aldrig uppleva sån stress igen (även om nästa vecka kommer bli likadan). Jag känner hur utbrändheten närmar sig... =S


Men NU är det helg!! =D Dags för återhämtning och LUGN...


Min dag hittills.

Vaknar vid sex - skönt med sovmorgon efter att  ha klivit upp halv fyra hela veckan =)
Vid sju ut till tvättstugan och ladda maskinerna och sen en 30 min lugn jogg med vovven tills maskinerna är klara. In med tvätten i tumlaren - gör inte om förra veckans misstag att tvätta mobilen också.. =S

Sen HAVREGRYNSGRÖT  -Älskar =)

Vid tio iväg till träningen och kör ett hårt pass BodyPump.
 Banan och dusch efteråt och sen iväg till Vinden - en second hand affär.
Letar skor men hittar jeans istället - på BARNavdelningen... Köper två, bara för att jag kan ha dem.. ; ) 80 kr sammanlagt, plus ett bälte för 10 kr =)


Hem och äter lunch.
Blåbärsmoothie med massa musli till och en Sportmacka med messmör - underbart gott!


Vidare planer för lördagen:


Ska softa en stund, sen åka och handla till middagen .

Skall till vänner och laga middag till dem. Blir Älgskav med wokgrönsaker som vi skall äta i pitabröd med massa tillbehör (Några förslag vad man kan ha till?? Har tänkt dressing och vanlig grönsallad... men mer då??)


Sen till efterrätt skall jag bjuda på.. håll i er... MARÄNGSVISS!!!!


Japp, här skall det svullas och njutas och fettas till rejält.. ; )
Gjorde ett eget recept på marängsviss och det blir ca 700 kcal per portion (Så stor som jag har tänkt äta iaf...)
Jisses... ; )

Men det har varit en hård vecka och nu tänker jag slappna av och släppa alla måsten och borden och alla krav.
Orkar inte med stress idag - allraminst VIKTSTRESSEN.
Jag behöver en paus från den, det får gå som det går, jag ska inte bry mig =)

Hata mig gärna.. men jag ska njuta ikväll =)


Btw.. hur äter ni er marängsvis??
Vad har ni /till??
Nyfiken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0