Hallonsmoothie och nya kläder

Sitter här och dricker en smoothie på hallon - supermumsigt =P
La till en klick kesella plus blanade ut den med lite havremjölk så den blev lite extra mumsig (och nyttig) =)


Har varit så sötsugen hela dagen, samtidigt som hunger varit konstant sällskap. Kunde inte förstå - men när jag gick hem från jobbet och hade sån enorm magont så insåg jag problemet...
Magkatarren är tillbaka som ett brev på posten i och med all stress på jobbet.. =(
I
bland ser man inte längre än vad näsan räcker..


Men jag har ju inte tid att stressa ner och ta det lugnt just nu!! =S


Å andra sidan har jag ju inte tid att vara sjuk heller - än mindre att gå omkring och ha konstant ont i magen..
Men just nu har jag inget annat val. Stressen på jobbet måste övervinnas och avklaras. Börjar bli lite orolig faktist när jag känner sån stress och ångest. Är flera på jobbet som är sjukskrivna nu just pga av all stress...

Nej, usch inte tänka negativa tankar just nu..


Hämtade ju ut mitt paket med kläder idag =D
Blandade känslor - några besvikelser, Några riktiga FYND som jag bara älskar och lite saker som går an.. =)
Helt ok - och jag kunde ha allt. Det mesta var nästan för stort till och med.. ; ) Men dte kryper väl när jag tvättar (eller så "krymper" de i sommar av all värme (dvs allt GLASS-ätande...) ; )


Nu ska jag borsta tänderna - och försöka få bort alla hallonfrön mellan tänderna.. ; ) och sen lägga mig och läsa min nya tidning som kom på posten igår =)
Imorn skall jag upp halv fyra igen. Lite läskigt att vara ute så tidigt när alla anda sover - allra helst allt detta med Natahlie som har försvunnit här Alingsås =S Man är ju lite rädd...
När man bodde i Umeå var man tvungen att vara rädd för Hagamannen. Nu måste man börja fundera igen på hur och när man går ut ensam. =/


Nej sova nu!!


Någon med bra tips mot magkatarr/magont?

Och Nej, inga tabletter mot halsbränna tack =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0