garderobrensning

Åh..... Hade skrivit ett långt inlägg, men så försvann allt... HATAR detta bloggande!! =(

Håller på att städa ut garderoben - Den rasade samman för nån vecka sen och nu ligger allt huller om buller där inne.. Så jag måsta ut med allt, laga hyllorna och sen in med allt igen. Så jag tänkte att när jag ändå river ur allt så kan jag ju passa på att rensa lite.. =)

Dessvärre verkar det inte bli så mycket rensat... Visserligen är det ju mycket som är för stort nu, men jag vågar ändå inte kasta det - Tänk om (när!) jag går upp i vikt igen då.. Vad skall jag då ha på mig? Jag menar, Nu i sommar kommer jag ju gå upp massor i vikt sånt glassmonster som jag är.. =/ *suck*

Nej usch vilken pessimist jag är idag.. Kör en dagens istället.. ; )


Humör: Skiftande...


Väder: Soligt men har regnat imorse... och kallt..


Klädsel: Helg-outfit =P Älskar verkligen mysbyxor - skulle gå i såna varje dag på jobbet om jag fick... ; )

Frisyr: uppsatt hästsvans och allmänt rufsigt


Planer: städa klart garderoben


Vill: HA GLASS!!!


Borde: Fortsätta städa...


Dagens Plus: Att det är lördag och HELG!!!


Dagens minus: att jag är så LAT och OMOTIVERAD till allt...


Längtan: sommar och sol, VÄRME och SEMESTER... ;)


Senast sedda film:
 Good luck Chuck


Musik:
Britney Spears nyaste skiva - Går non stop.. ;) Blandas dock av Madonnas Hard Candy och Duffys underbara låtar.. =)

Tillbaka till garderoben...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0