dumma dumma klantiga jag =(

Vilken skit-dag detta blev...
skäms som en hund =/

Hade ju tvättid idag och allt gick bra - tills jag skulle plocka ur torktumlaren och upptäcker att jag både TVÄTTAT och TUMLAT min sambos NYA mobil.. Totalpajad... finns ingen räddning - och finns väl ingen garanti som täcker detta heller =S


HUR KLANTIG FÅR MAN BLI!!??


Och inte nog med det.. detta är andra gången jag sabbar hans mobil.. men förra gången jag tvättade hans mobil så
klarade den sig... bara att torka så var den igång igen.. Men det var för typ 4 år sen.. Trodde jag lärde av mina misstag mne tydligen inte.. =/


HELDEPPAD nu.. och vill ha marängsviss...
Varför kan jag inte få tröstäta som på den gamla goda tiden för??


Ska iväg och träna istället...
men inget kan få bort den skam jag känner just nu..

Stackars min sambo =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0