cottifrutti?

Min sambo är snäll och förstående - nästan För förstående.. Vore nästan bättre han blev arg på mig - jag är ju så arg och skamsen på mig själv..
Får se hur vi kan fixa det.
Dumma dumma jag!
Men min sambo har levt med mig i snart 6 år så han är nog van vid min enorma katastrofala klantighet.. Han mest bara suckar och ser ledsen ut.. sen retar han mig för hur ofattbart klantig jag är.. ; )
Men han är Bäst ändå =)
"Det är bara en telefon, det är ingen fara" säger han. Men jag vill ju gottgöra på något sätt. Hur gör man det? - förutom köper en ny mobil vilket jag Inte har råd med... =S


men men.. Livet går vidare.
Har just ätit middag - Jag gjorde en supergod lasagne!! =P Var och tränade BodyPump innan och då smakar ju middagen Alltid lite extra gott när man kommer hem =P
Körde dock förbi affären på vägen hem och köpte med efterrätt tills ikväll.. ; )
Hade ju tänkt Marängsviss.. men min sambo gillar inte det och då är det ju dumt att köpa hem en hel förpackning chokladsås, påse maräng och allt annat... Då kommer jag ju måsta äta upp allt själv (förr eller senare) och det är ju inte bra!! ; )

Så jag köpte keso, apelsiner och kesella =)

Och vad hade jag tänkt med det då?
Jo dels innehåller ju kesella mycket proteiner vilket jag måste börja lära mig att äta mer av, och sen så köpte jag för nån månad sen sån där Cottifrutti som finns vid Risifruttihyllan... och jag verkligen gillade det! Och det är ju bara keso och kesella blandat med lite sött.. eller hur? =) så jag tänkte testa göra egen sån =P
Det måste ju vara nyttigt och sen kan man göra vilken smak man vill =P Jag vill - Som ALLTID ha äpple och kanel, jag är helt galen i det.. ; )

Så nu längtar jag bara efter att få sätta igång och mixtra .. ; )

Men än så länge är jag verkligen proppmätt efter middagen. Tog extra mycket av lasagnen - märks när man tränat att kroppen vill ha mycket mat.. ; ) Men jag tog nog lite för mycket.. Men men..


Ska fortsätta se film med min älskling nu.. =)

(Usch vad jag skäms.. Jag kommer aldrig förlåta mig själv.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0